reklama

Smutok :(:(:(

Smutok je niečo hrozne... ale kto je nešťastny musi prekonať a snažit sa aby bol sťastny!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj život je obyčajne svinstvo :( !!!! Doma namňa každy kašle a najhoršie na tom je že namňa nadava cele okolie a doma mi to neuľahčia ale mi pichnu meč do srdca.

Veľa krat som sa pokusila o samovraždu :( ale niekedy mam pocit že to fakt spravim lebo nik ma nema skutočne rad tak ako Boh!!!

A Chlapec ktorý sa pači (: a mam ho asik aj rada tak nema o mna zaujem a ja ho ma až veľky zaujem!!!!!

A ani prácu nemam a už to nevladzm, s čoho mam potom žiť???

Niekto ma prácu aj bez školy a ja ked som už konečne dosiahla nejake vzdelanie tak nemam prácu, Bože čo mam robiť???

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ukaž mi cestu ktorou mam isť,,,, por favot!!!!!

Júlia Plančárová

Júlia Plančárová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kreativna na tvorive veci, pisanie je mok koniček preto pisem len pre zabavu lebo neverim tomu ze ich vydam.....Strašne rada čitam romany, milujem vyroky z rebelov a hudbu rbd.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu